Pengikut Setiaku :)

Saturday, November 3, 2012

~My New Life~

gedebukkkkk!! *durianjatuhataskepalakorang*
hahahaha :p

assalamualaikum...
hai u'olls...datuk,datin (ade ke baby boomers bace blog?aku xtawu) pakcik,makcik,abang,kakak,adik2 sekalian..pe kabor kalian? (sambil sapu sawang kat blog) hahaha..lame dah aku x hupdate blog nih....bz woiiii bz!!! mane x buzy nyerrrrr..dah sambung study u'olss..korang dah sambung kerrrr?(laser di situ)..tahukah anda..sy merupakan pelajar UiTM sekaranggggg..ulang suaraaaa..UiTM..xtawu pe tu UiTM?? patutla korang x masuk u..hahaha (kurangajo disitu) hehehe..sy merupakan pelajarrrrr kos IJAZAH SARJANA MUDA SAINS (KEPUJIAN) PENGURUSAN SENI KULINARI...hahhhh!!! (lepas nafas jap.ok,tarik balik) CHEF u'olsssss~hahaha

 ini adalah uniform chef ktorg..ko ade? xde,duduk diam!!hahaha
*payung di tangan sebab hujannn tau *

eyhhhh...jap lupeeeeeee...

tadaaaaaaaaaaaaaaa~ aku xnak jadi student derhaka wehhh..so,kene letak laaaa..hahaha

by the wayyyy, kelas aku 37 oranggg..ramai kan?ramai kan? so,ktorg dibahagikan kpd 2 group...1A1 n 1A2..aku group 1A1...nak tawu npe ktorg dibahagikan? xkan nak masuk dapur gedebukkkk ramai cm tu? pening la HC ( headchef ) nak layan kerenah ktorg yg ermmmm emmmmm..BISING SANGATTTT!!hahaha..jgn marah kekawan ku..tapi yang tu la aku nampak skrg nih..hehe




cun x tudung purple tu?hahahha..abaikan! ni la classmate aku..YAYA,AS,NADIA,FINA,DEDEK, SHIDA,BELLA,ANI,IZATI,DILA,NISA,SALLEH,MAX,JAI..sume aku dah mention kan? yang aku x mention tu,sebab korang xde dalam gambar..hahaha..sape suruh x turun?haha.. ( btw,aku suke tgk shida senyummmm~blh buat iklan colgatee *AMPUN SHIDA* :D

next,what?haha..xde dah..ok bye!

eh,japppp..gambar selingan


ni gambar with my housemates~ ok,ceta pasal housemate,dari kiri gambar diatas, NISA,IZATI,ROHANI n BELLA..rumah aku ade 8 orang sebenarnye..jap!!aku nak cari gambar diorggggg.........
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
ade punnn..hahaha *gambar dalam lif pun jadiklaaaa *

ok,yang depan tu ASWA n yang tudung putih nila tu IZZAH (mane haris ko) hahahaa..sempat lagiiii..(thanks to Fazilah *another housemate* for captured this picture) 


penatttttttttttttttttt dahhh aku menaippp..hahaha..nanti kalau sempat aku hupdate blog lagi eaaaa..kalau x,bsawang lagi laaaa blog nih..hahaha

p/s : cuti nak habis,assignment berlungguk n test menantiii..ohhooooooooooooooooooohoiiiiii~ saabar untk 3 tahunnn

sebelum saye mengundurkan diri (ayat skema lak) izinkan hamba ( klasik plak) letak bbrape keping gmbr utk tatapan andaaaa..enjoy the showwwww guys ;)

LASAGNA ( pronounce as lasania )~ nyummmmmm2..ni dalam kelas ok?

Fruit Tarlet...omnomnommmmmm!! *sila telan ayaq lioq anda*

Marinated Chicken with Black Pepper Sauce...ok,aku plak yang terliur kat sini *tutupmata*

OK,SUDAH CUKUP CUKUP SUDAHHHH! lapar plak kang satgiii..nanti aku letak lagi eh gmbr makanan nihhh..

that's  all from me...NANTI!!!

last but not least,

hahahhaa..ok bye!! :)

No comments:

Post a Comment